Svarta fodralet

När man har noll inspiration, som jag verkligen hade igår, då går alltid det svarta fodralet hem. Dessvärre blir ju alltid mina svarta outfits svarta, så det är ju tur att man har blont hår som skiljer sig lite, men ännu bättre vare när jag kom på att jag hade Jennifers söta väska kvar här! (tack för lånet gumman :)



♥ svart fodral med rygguringning, American Apparel
♥ väska med rosett, H&M (Jennifers)
♥ mönstrade ben, H&M
♥ mockapumps, H&M (världens skönaste pumps, därför det ofta blir dom ute på krogen!)
♥ armband i silvriga nyanser, Gina tricot
♥ halsband, Pilgrim (presenten av älsk! Ska visa er lite tydligare sen :)

Kommentarer
Postat av: momoiro-chan

Ble et veldig fint outfit! Gjorde seg med den turkise vesken! Håper du hadde en fin kveld. :)

Postat av: svala

snygg väska :)

2008-05-16 @ 15:26:21
URL: http://svalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback