Min dag

pjuh säger jag bara. äntligen hemma.

Min dag började med att jag gick upp vid 9, vaknade då med världens mensvärk i både mage och rygg och inte alls sugen på att gå upp, när man tittar ut genom fönstret blir man ännu mindre sugen. Hur som helst gjorde vi oss i ordning för att åka på fridag konfa, därefter åkte vi hem till dom, åt mat och fika, väldigt mysigt.

Vi fick  dock lite brådis eftersom pappa skulle in till stan och fixa några saker innan stängning vid 4 så i bilen kommer pappa på att jag bara jobbat en gång den här veckan (extrajobb på pappas firma, städjobb) och jag ska egentligen städa två ggr i veckan från och med nu, så det var bara att haka på in, fast jag egentligen bara hade velat krypa ner hemma i sängen. Väl inne så funkar inte kortet i läsaren  in på jobbet! så otroligt drygt! Så åkte alltså in helt i onödan o blä. nämnde jag att jag hade mensvärk? ja det gjorde jag.. o så regnar det... å så är jag jävulskt hungrig!


Här kommer iaf en söt bild på Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback