Goda lördag

Hellu på er!
Nyss hemkommen från stan, var ju först på mammas köruppvisning och därefter gick vi ut och käka allihopa, jättemysigt faktist. Längesen vi träffa Anna och frida (Anna, Gammal barndomskompis), så vi åt på Odenplan, en restaurang som heter Kina muren, som jag verkligen kan rekomendera! Det är mongolisk, asiatisk och sushi buffé i ett! Jättesmarrigt verkligen. Sushin är extra god där tycker jag, och sen är ju mongolisk mat en storfavorit hos mig!

image1998
Jag och Anna åt för fulla muggar, mums! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

söta bilder :)

Postat av: Matilda

Anna är ju rätt skön

2008-05-04 @ 12:55:34
Postat av: Johanna

Ebba: Tack :)

Matilda: Haha jah, vadå känner du henne? :)

2008-05-04 @ 14:08:45
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Matilda

Vi är släkt.

2008-05-04 @ 20:17:37
Postat av: Johanna

Matilda: Jaha! Vilket sammanträffande, att du läser min blogg också, gjort det länge? Är det du som bor på Gotland? eller jag bara gissar. hehe.
kram

2008-05-04 @ 22:15:18
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Matilda

Det är Anna som visat mig den. Sen i vintras typ Kanske :S Yes, det är ja!

2008-05-05 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback