En nykomling i sammlingen

Ingen kan väll ha missat den stora hysterin kring miu miu väskorna? Jag tycker dom är snygga men priset är inte äns att tala om för mig. Inte värt det för en väska! Dock blev jag jätteförtjust i färgen på denna miu miu väska


Den känns lite egen , och inte som så många bär denna färg på handväskor. Flera svarta har nästan alla i garderoben, för att inte tala om endel bruna. Men denna gobit tror jag man kan matcha med mycket. Som sakt, priset för denna dissar jag ganska mycket (då jag byter väskor väldigt ofta och tröttnar!)


Men, nu kommer jag till det bästa, en tjej i min skola bärde i förra veckan runt på en i liknande färg och jag frågade vad hon gav för den. 300kr! Hon sa att hon hade köpt den för flera månader men jag gav inte upp, mycket riktigt hängde det en kvar till mig! ödet va? ;)



Jag tror denna kommer att komma till användning,
välkommen till familjen!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jättefin väska!

Postat av: elin

Visst är den snygg! ;)

2008-05-27 @ 22:37:21
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Cassandra: tack! :)



elin: Eller hur, jag gillar den mycket! :)

2008-05-27 @ 23:17:22
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback