Tisdagens shopping

Jag känner att jag ligger lite efter här i uppdateringen, har inte hunnit visa upp det jag köpte i tisdags och nu kom jag även hem med lite godbitar idag också.

Detta är vad jag kom hem med i tisdags i alla fall. Den blommiga trenden känns helrätt för mig i vår och sommar, inte nog med att jag tykker det är sockersött så känns det bara ännu sommrigare också. Och vem vill inte känna sommarkänslor!

image1651
Såhär ser denna klänning ut rätt upp och ner, jag vet, man får en bättre bild av att se den på, men det kommer. tror nämligen den kommer används i helgen på dopet. Vi får se. Den sitter löst och har ett fint fall, men med ett skärp i midjan blir den lätt mer markerad, gillar plagg som kan bäras på många sätt!

Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan! Visst bor du i Stockholmsområdet? Är på väg till er fina huvudstad i slutet av månaden och det skulle vara skoj med tips på dina favvobutiker isf! Du kunde ju göra nån grej om shoppingtips, speciellt såhär inför våren då dom flesta är sugna på nåt nytt! Kram från en finlandssvensk tjej som har kärat ner sig i din blogg totalt. :)

2008-03-06 @ 22:39:33
Postat av: jennifer

oh, vart kommer den ifrån? :) fick du mitt svar om studentklänningen förresten? du svarade aldrig tillbaka? :p puss

Postat av: Johanna

Jennifer: Den är från Lindex, ja absolut! Den såg jättefin ut :)

2008-03-07 @ 10:58:14
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: jennifer

underbart söt, den vill jag ha!

2008-03-07 @ 11:49:09
URL: http://jenniferochsara.blogg.se
Postat av: Johanna

Clara: Hej, absolut kan jag försöka knåpa ihop något inlägg frammåt om lite shoppingtips för vår och sommar, men jag är ju lite av en budgetshopper så håller mig ofta till dom stora kedjorna. Din lilla mening där på slutet värmde verkligen, tack så jättemycket :)

2008-03-07 @ 15:51:44
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback