Studentklänning funnen

image1733

var och varannan blogg man läser där folk ska ta studenten är det denna hysteri om vart man ska kunna hitta en underbar klänning! Jag är en av dom som har tokletat men funnit noll. Och ju mer man väntar in ju mer nervöst blir det om man verkligen kommer kunna hitta nått? Ännu ett stressmoment i vardagen...

Tills igår (eller för några veckor sen då)Jennifer dök upp med sitt fin fina erbjudande! Hon tog nämligen studenten förra året och eftersom hon är i samma size som jag så erbjöd hon mig att låna ut sin, hur snällt är inte det! (kan också nämna att vi bor på samma ställe men aldrig träffats förut) Visst är det bra att ha en blogg hörreni ;)

Hur som helst mötte jag upp henne igår, Den är provad och fotad, frågan är bara ... Ska jag visa er nu? eller vänta tills studenten?.. får fundera på saken

Stort Tack
Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vänta tills studenten tycker jag ;) hihi. vad sött inlägg, gulle dig. hoppas du får en bra dag! puss och kram hörs sen!

Postat av: Lillesyster

Den va jättefin:)

2008-03-19 @ 13:25:57
Postat av: Josse

Du vet ingen som kan tycka min är en perfekt studentklänning tro? Aldrig använd och skitsöt! check: http://juiiice.blogg.se/1205938306_letar_ngon_studentkln.html gör sig ju dock ej bra på bilden.

2008-03-19 @ 20:21:22
URL: http://juiiice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback