Smink-shopping

Det är sällan jag shoppar smink (ni som följt min blogg vet nog att det sällan syns mycket smink här på bloggen) Men igår slog jag faktist till på en foundation. Har aldrig gillat att använda foundation förut då jag tycker det täpper igen så otroligt och bidrar till orenheter i hyn, trots att det ofta blir snygga resultat.

Men så för några dagar sen testade jag min systers foundation och anledning till det var att hon sa "jag har hittat en foundation man inte får finnar av!" Foundationen kommer från Max Factor, är väldigt tunn, alltså inte helteckande och passar perfekt till min hudton. Men det största pluset är att den inte täpper igen! Hur bra som helst, så när jag stog där inne på lindex med min 30% rabattcheck slog jag till.


image1772

105:- blev det för mig,
ord pris: 150:-

Kommentarer
Postat av: Jennifer

den använde jag innan jag hittade min favorit från kanebo :)

Postat av: Johanna

Jennifer: Jaha! Va tyckte du om den då? är din från kanebo ungefär samma eller vad är skillnaden? :) puss på dej gumman

2008-03-28 @ 10:02:49
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback