Lillördag

Go morgon på er! :)
Jag sitter här och försöker blogga tyst och smidigt, älsk sover nämligen. Känndes hur skönt som helst att vakna runt halv 10 istället för vid 8a, det behövdes. Men hörrni, onsdag! vart tog lovet vägen? fort gåre iaf. ungefär halva kvar. Dagens schema är inte förutbestämt, ska visa lite shoppigprylar för er annars så får dagen utvisa resten.Och ni.. Vart fan har våren tagit vägen egentligen?


image1764

















(Bild på syster, fotad av mig på hemgång efter ett fotorepotage)

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar du din syster? Jag menar är ni tajta? :)

2008-03-26 @ 13:53:39
Postat av: Johanna

Ida: Klart jag älskar min syster, jag älskar alla i min familj. Om vi är tajta? Det går upp och ner det där. Men självklart ställer vi alltid upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback