Hemma

Hallå på er!
Har precis kommit hem, godkännt och svarat på alla era kommentarer :) Så kul att endel av er kikar in här då och då fast ni vet att jag är borta. Vem vet, man kan ju faktist få tag på en dator ibland endå.

Hur som helst har jag haft det jättebra på landet, sol i backen nästan varje dag och det har snöat lite också så det känns väldigt grått att komma hem hit igen och en jobbig grejj som inträffa där uppe var att min förkylning (ni vet!) som jag gått o dragits med i flera veckor nu, utvecklades till bihåleinflamation! fy tusan, aldrig haft det förut men det är hemskt man kan inte äns kolla neråt med huvudet utan att det spränger, så nu äter jag pencelin..

Kommer lägga upp några bilder från backen såklart och kanske blir det ett videoinlägg(?)
Detta kommer isåfall upp imorgon!

tusen kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Jenn

äntligen är bloggerskan hemma! haha :)
föresten angående den där bh:n du köpte för att ha under din AA-dress, skulle inte du kunna visa hur den ser ut på och så för jag funderar på att kirra en eftersom jag har samma problem angående klänningen och vad man ska ha under. :)

2008-03-03 @ 06:54:39
Postat av: Johanna

Jenn: Absolut, det kan jag göra :) förstår att det kan vara svårt att förstå hur det funkar annars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback