Efter tio

image1692

Imorse
var jag uppe med tuppen och följde med mamma in till tv4:huset för en inspelning av Efter tio som går på mornarna på tv4, ni har säkert sett det någon gång. Hur som helst var det lite mysigt, dom bjöd på godis och programmet i sig var rätt intressant. Många av mina vänner såg mig ett flertal ggr under programets gång (i publiken alltså) men dom flesta delarna där dom filmar längre stunder var dom sista 5 minutrarna ungefär, så om ni vill kan ni spola fram dit, via den här
länken så har ni mig där :) (välj dagens program,14mars)

Efter programmet stannade mamma och pratade lite med Caroline af ugglas, hon var ju med i programmet och är även min mammas körledare. Så med lite tur då Caroline också bor i Kungsängen fick vi dela taxi med henne hem. TV4 betala såklart.

Så kika gärna in på det! trevlig fredag på er!
(jag snappa åt mig rätt mycket godis, så har endel kvar att mumsa i mig! hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback