tisdag

Hej på er
Har blivit lite dött i bloggen idag, största anledningen är väll att jag känner noll inspiration just nu. Vädret deppar verkligen ner mig och sen går jag med ständig huvudvärk på det, tror det kan ha att göra med mina allergitabletter men är inte säker. Ikväll eller rättare sakt om en halvtimme blir det jobba för min del. Känner mig helt slut redan, men det gör väll det bara ännu skönare att få sova sen ikväll!

Hoppas ni har det bra och är mer positiva och glada än vad jag varit idag.
kramar till er and wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Emma

keep up the good spirit!

När allt är nere här hos mig lyser din blogg upp dagen! :)

2008-06-24 @ 17:33:40
Postat av: Johanna

Hej!

Hur blev det med dina chinos från H&M? Jag är jättesugen på att beställa men vet inte hur de sitter, tror att jag är en 34a och tänker kanske beställa 36or. Det skulle vara jättebra om du avslöjade hur de är, gärna med bild :)



Johanna

2008-06-24 @ 19:38:27
Postat av: Johanna

Emma: Va glad jag blir av att läsa din ord efter en lång dag, tack :)



Johanna: Hej! Jag beställde ju dom igår så dom har tyvär inte kommit än, men jag hoppas dom kommer så snart som möjligt, dom fanns ju i lager så! Bild kommer såfort jag fått dom :)

kram



Postat av: Emma

svar: tyvär tror jag det var den sista..

kram .

2008-06-25 @ 08:48:03
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Jen

Ta gärna en titt på min nystartade blogg:)

http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

2008-06-25 @ 12:09:50
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback