Tips!

Jag blev tipsad av min vänn Jennifer för ett tag sen
att prova tabletten betakaroten som hon själv äter.

Betakaroten är en bra antioxidant som ger
din hud en fräsch och lätt guld-brun nyans,
den skyddar även huden inifrån mot
farlig UV-strålning. Den skyddar huden
mot åldrande pga. solen, ger jämnare
pigmentering och kan lindra soleksem.

Jag har testat nu i kanske en vecka, dock har man ju solat endel så jag har svårt att avgöra om det är tablettens verkan eller om det är på naturligt sätt som jag blivit brun, jag skulle tro att det är ett samspel då betakaroten hjälper mot farliga uv-strålar som annars kunde ha gjort mig röd. Min brunfärg känns iaf mer ihållande vilket betakaroten även står för.

Än så länge ger jag den ett stort plus, vi får väll se om jag fortsätter att köpa den efter solsässongen och se hur det håller i sig!

Har ni testat betakaroten?

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jeg har testet det. Det virker bra mot soleksem, og jeg synes også at jeg får en finere, dypere farge. Så jeg har troen på det:)

Postat av: Nina

Jag äter ett par tabletter som heter solbrun och fanns att köpa på life, men dom har slutat med dom nu. det är iprincip samma sak.



jag har käkat mina i flera månader men samma där, vet inte om det är pga dom eller solen :P

2008-06-13 @ 21:10:48
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: alexandra

hej! riktigt bra blogg måste jag säga:) riktigt bra tips. var kan man köpa dom här tabletterna?

2009-10-18 @ 15:09:59
URL: http://thealexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback