Student-mat

När jag kom hem till min mottagning var all mat redan upplagd. Jag hade valt precis vad jag ville ha och det blev faktist perfekt. Mycket beröm för maten fick vi och gott var det.
Det bästa av allt är att det blev så mycket mat över.
Jag klagar inte på att äta skagenmacka till frukost och rostbiff,parmaskinska och fetaost/mozarella sallad till lunch!







På bordet fanns:
Potatissallad (vit sås)
Potatissallad (hemmagjord med vinäger)
Rostbiff
Rostbiff (vitlök)
Parmaskinka
Mozarellasallad
Fetaostsallad
Oliver
Soltorkade tomater
Lax
Räkor
Avokodo

Fruktfat med:
vindruvor
vattenmelon
Jordgubbar
Honungsmelon
Färsk Ananas
Plomon
stjärnfrukt



Till efterätt: (finns inte på bild)
Jordgubbspajer med
Vaniljsås, glass, sorbét
Delicatobollor




 


Kommentarer
Postat av: p

Det var mycket god mat!



Sv: Jag har vart med en kompis, imorgon måste jag sola som du gjorde idag :)

2008-06-08 @ 20:42:31
Postat av: Pernilla

Det var mycket god mat!



Sv: Jag har vart med en kompis, imorgon måste jag sola som du gjorde idag :)

Postat av: Anonym

Väldigt orginellt...not

2008-06-09 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback