Strandklänning

100%bomull, mjuk kvalité, tajt resår över bysten och utställd.
En typisk strandklänning enligt mig.
Bara att dra på och dra av hur enkelt som helst.
Jag hade en i svart förra året från barnavdelningen på H&M
men den gick sönder men hittade en ny häromdagen i vitt och svart blommönster.
Perfekt tycker jag för lata dagar, sen är det hur söt som helst också.
Även denna från H&M's barnavdelning till den ynka priset 98:-





Den fanns även i flera mönster så spring och råffa åt er en ni med!
(mamma köpte en till sig själv också ;)

btw så har jag fortfarande inte bestämt mig angående
volangkjolarna. Det råder delade meningar om färgval här hemma sammtidit som jag hoppar ur och i dom stup i kvarten, kan verkligen inte bestämma mig! Och till råga på allt har ni röstat lika många på den blå som den rosa!

Vilka problem jag har eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

fin klänning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback