Någonting blått..

..Sas det att man skulle ha i garderoben inför denna säsong. Och visst har jag det. Och nu har jag även en nykomling i form av en söt liten kofta, små fickor som detaljer och gulliga knappar. Denna köptes på MQ,s REA för 199:-  (ord pris:399:-)

Om ni undrar varför bloggen gapar tomt rätt mycket är det för mitt (JÄVLA) internett som lägger av hela tiden. Just nu sitter jag här och försöker skriva lite snabbt då jag lyckades ta mig in på någon annans trådlösa internett här i huset. Signalstyrkan är väldigt låg så jag hoppas det går att publicera inlägget




Kommentarer
Postat av: Fanny

gud vilken söt! :D

Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig Tisdag! :) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :) Jag har en header-tävling också om du är intresserad! :)

2008-06-17 @ 12:30:52
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Martina

snygg kofta, marint mode är ju inne nu :)

2008-06-17 @ 14:07:34
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback