myspys

Dagen på grönan blev jättemysig, vi åkte alldeles sådär lagomt mycket. Strosade runt, käkade, kollade lite på några artister som gjorde framträdanden på scenen (childhood grejs) och vädret var toppen under hela dagen!

Just nu ligger jag och älskling i sängen, har precis duschat. Han kollar på fotboll, jag kollar bloggar. Ovanligt? no no. Imorgon är det måndag igen men ärligt talat spelar inte det så stor roll för mig vilken veckodag det är, ibland vet jag knappt. Man är ju ledig nästan dygnet runt känns det som. Men det blir nog till att plugga mycket teori, jag måste klara provet!

Gonatt på er vänner! kram

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag tål inte vita skor om det inte är tygskor eller bröllopsskor, haha :) Men visst är de sköna!

Postat av: Julia

Åh, jag är också mitt uppe i teorin! Hade ingen aning om att det var så mycket att hålla reda på, haha =) Lycka till! =)

2008-06-16 @ 20:28:44
Postat av: Johanna Gelinder

Julia: Neh jag säger detsamma alltså, det är ju sjukt mycket! Jag är ganska osäker just nu på om jag kommer klara skrivningen nu i veckan. Har bara pluggat en vecka.. men men, det är bara att köra på helt enkelt! lycka till du me! :)

2008-06-16 @ 22:46:22
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback