lite..

.. nervös börjar jag faktist bli för teoriprovet. Mycket bilprat här nu men jag tror det står 50-50 om jag klarar det eller ej. En veckas pluggande är ju ganska mycket "snabbinlärning" så om man har "det" när det gäller är frågan. Slumpen avgör ju frågorna så man ska nog ha lite tur också. Pappa gjorde iaf provet idag fast för motorcykel och han klarade det. Men som sakt han har ju kört bil i x antal år också så då har man ju grunderna. men men nogpratat om det för ett tag. blir till att läsa tills jag somnar sen.

Nu ikväll har vi varit uppe hos Sussie som fyllde år (mammas kompis, vänner till familjen) blev två olika sorters tårtor, jättefina! (visar bild imorgon) och juste, jag köpte en liten kofta på MQ's rea i blått. Har verkligen fastnat för färgen blått känner jag nu. Har blivit ganska mycket sånt på sistone. Men jag tycker det är snyggt och just det här marinblå/mörkblå funkar ju även i höst också då färgen är ganska mörk. Den visar jag för er imorgon också.
Sov gott nu och ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback