Huvudbonader

Hattar och liknande är väldigt roliga accesoarer tycker jag, jag änvänder dock det sällan, för ska man ha det ska det verkligen vara pricken över i:et i en outfit inte bara tynga ner den. Dock har det ju blivit rätt "inne" med just självaste hatten. Och denna från Urban Outfitters skulle faktist passa bra i min garderob! (då kan heller ingen här hemma komma och klaga på min ständiga shopping o säga men du har ju så många, för det har jag faktist inte! ;)



Vad säger ni om självaste hatten, Hit eller Diss?

Kommentarer
Postat av: johanna

Hitt, men den är bara helt okej. Känns lite gammalmodig men den är helt okej till de där underbara blonda lockarna.

Postat av: Nathalie

hit helt klart! Tycker inte den för för mycket men ändå skit snygg.

2008-06-26 @ 22:21:39
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: aanniiie

hit, du passar i den !

2008-06-28 @ 11:18:10
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback