Full rulle

Idag har det varit full rulle för mig, kanske inte gjort dom roligaste sakerna men det känndes nödvändigt. Internet krånglade hela morgonen så outfiten fick utebli imorse. Min dag började med att jag gick upp till arbetsförmedlingen så nu är man registrerad som arbetslös eller arbetssökande eller vad man ska kalla det. Välkommen in i vuxenvärlden säger jag bara.

Därefter bestämde sig jag och Emma att träna ett pass på friskis, det var flera månader sen vi gjorde det och jag skäms nästan av att säga det. Slöisar. Ju varmare det blir ju skönare är det att bara slöa i solen. Hur som helst har vädret varit kasst idag så träning blev det. Och vad man har tappat säger jag bara, gamlingarna var tusan mer aktiva än vi som flåssade runt där. Nu blir det till att träna åtminstone en gång i vecka, minst!

(just jag har städat också på jobbet, likabra att ta allt på samma gång!)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du uppdaterar ofta, din blogg är verkligen bra! Skulle vara tråkigt om du inte skrev lika ofta..Samtidigt som man förstår om du har andra saker för dig också såklart :) Men bloggen får iaf betyg 5/5 så du vet :) Kram

2008-06-12 @ 12:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback