Förståelse

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett tag. Anledningen till detta är att ibland måste det "verkliga" livet få gå före. Ni som läst inlägget nedan förstår förhoppningsvis mig. Jag har läst era kommentarer på detta och jag är så glad för att ni stöttar, men har valt att inte publicera dessa kommentarer. Det  kanske må vara lite olikt mig att vara så privat här på bloggen som jag var, men det var ord som behövde få komma ut för att lätta hjärtat.

Jag hade mina funderingar på att lägga bloggen åt sidan helt ett tag men sammtidigt tror jag att det är viktigt att man inte tappar sin glöd, sina intressen osv när man hamnar i olika slags kriser.

Jag tänker alltså försöka blogga på så ofta jag känner för det och jag hoppas ni har lite överseende med det just nu. Solen regerar ju ute nu så jag har även märkt på er, läsarantalet att ni är lite färre vilket är fullt förståligt . Så oavsett hur ofta det dyker upp inlägg här hoppas jag att ni trogna stannar kvar och följer mig
Ni är guld värda

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Johanna, du kommer klara dig genom alla kriser, du är en stark tjej.

Jag är väldigt ledsen att du mår som du mår just nu och förstår att du behöver tid för dig själv för att tänka och försöka hitta nya kraft och tag för att fortsätta ditt liv. Tror att alla dina besökare kommer förstå varför du inte bloggar ofta och de stötta dig genom att ge dig uppmuntrande ord.

Var stark nu gumman och snart kommer du må super igen..;)

2008-06-08 @ 11:44:10
Postat av: Clara

Klart vi förstår gumman. Ingen förväntar ju sig att du ska skriva bara för vår skull. Inte jag i alla fall! The real world går före bloggvärlden. Och det är bara sommar en gång om året ju! Stå på dig, kämpa, ge inte upp but keep us updated with some summerpics now and then. :)

Postat av: michelle

nej, för allt i världen sluta inte :(

2008-06-08 @ 13:52:23
URL: http://michellesliv.webblogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Suzanne: Blir helt rörd när jag läser din kommentar, det värmer i hjärtat att det finns så pass fina människor, även när man inte "känner" dom. Att du även upplever mig som stark gör bara att jag kämpar ännu mer, tack fina du :)



Clara: Tack Clara rara :) Dina ord är alltid fina och det känns som vi förstår varann bra du och jag. Jag har alltid haft svårt att sätta mig själv i främsta person men ibland måste man och det känns skönt att du förstår det! Kram <3





michelle: Jag kommer försöka så mycket jag kan, jag brinner för att blogga!

2008-06-08 @ 16:38:55
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är lätt en trogen läsare och kommer vara tills du slutar! fortsätt kämpa, det kommer gå mot ljusare tider:) ha det bra!

2008-06-10 @ 13:23:51
Postat av: Manuela

Hej johanna! grattis till studenten hoppas du hade kul! det är sånna dagar som man aldrig glömmer!

Angående ditt inlägg, jag vet ju inte vad som hänt men jag hoppas att allt löser sig o att dina vänner ställer upp för dig, för det är såna och familjen som gör att man vill fortsätta! Ta hand om dig gumman.

Kram, Manu

2008-06-10 @ 15:13:42
URL: http://www.metrobloggen.se/manueliita
Postat av: Sara

Lägg aldrig ner din blogg den ger mig insperation i allt. Ditt problem hoppas jag du har löst. vi alla som läser bloggen finns här för dig det vet du . känns skönt om du vill prata ut om det hjärtat. ta hand om dig o grattis till studenten snygging :D kram

2008-06-11 @ 12:24:56
Postat av: e

i'm so sorry that i did't left a comment to your previous entry. i just didn't know what to say. i really hope that you are feeling better now and get all the things clear if you haven't yet. it makes me so sad to see that lovely and sweet girl as you feeling that bad. many many hugs! take care!

2008-06-11 @ 19:06:52
Postat av: Johanna Gelinder

anonynm: tack för att du ger mig hopp :)



Manuela: tack vännen! :) Det var en underbar dag. och det är sant som du säger, nära och kära är bland det finaste vi har!





Sara: åh va gullig du är! Precis det du beskriver är meningen med min blogg för mig. Att få inspirera och få folk att känna att dom inte kan sluta läsa! Problem stöter man på under hela livet och jag har haft en ganska jobbig tid under en lång period men bloggen har alltid fått mig på lite andra tankar, men ibland bara brister det. Och tack så mycket, studenten var en underbar dag! :) kram <3





e: I understand. How could you know what to say when i think its hard to even describe it fot myself. Im just so happy that you care, all of you!

Hugs and kisses to you <3

2008-06-11 @ 22:08:32
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback