Bara för att

Bara för att det är studenten imorgon så har jag fått en spricka i mungipan. Har använt läppsyl som bara den för att få den att försvinna, tjocka lager och då ploppade det upp en liten finne brevid (jag som aldrig har finnar!) Huvudvärk regerar hos mig just nu och min förkylning blir bara värre. Hitils har mitt motto varit att får jag inte feber så är jag nöjd och allt kommer gå bra. Endå kan man inte låta bli att klaga lite. Mina I-lands problem inför morgondagen verkligen.

Men såhär ligger det till, imorgon går jag upp vid halv 6. Emma kommer hit 6 och vi fixar håret o grejjar på varandra. Kvart över 7 kör mamma mej, emma, emelie, emelie och crippen till Sollentuna, hem till Simon. Där champangefrukosten med pankisar och jordgubbar håller till. Vid halv 10 är det samling i skolan med våra klasser för lite fika. Sen ska lärarna hålla i nått tror jag och sen blir det fotografering av oss. Halv 12 gäller det, då ere utspringet! Därefter åker vi flak och klockan 5 börjar min mottagning.

Yes, där har ni min morgondag, wish me luck!

Och här en liten smygtitt av min klänning ;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lycka till!



Hoppas du får en trevlig student! =)

Postat av: sofia w

åh va roligt, hoppas du får en bra dag :)

2008-06-02 @ 22:31:14
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh va jobbigt! det är säkert bara för att du är nervös men det kommer nog gå bra om du sover bra i natt.

Du får verkligen lycka till imorgon, för du tar ju studenten! Grattis, grattis grattis till dig johanna =)



kramisar

2008-06-02 @ 22:32:14
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis! Och hoppas verkligen att du får en toppen dag :)

2008-06-02 @ 23:02:20
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

hoppas du får en underbar studentdag gumman! kram

2008-06-03 @ 01:34:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt klänning. Lycka till och hoppas allt blir bra tillslut. Kram

2008-06-03 @ 19:03:40
URL: http://redlipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback