Söndagskrångel

Hej på er!
Igår vart det utgång för min del, Jennifers kille hade något med sina gamla gymnasiekompisar. Funny funny och till råga på allt träffar jag på en kille som jag träffat på en fest för 2 år sedan! Hur liten är inte världen egentligen? Hur som helst har jag ägnat hela min morgon bakis och pratande med någon bredbandsbolag-snubbe. Jag säger bara suck, sånna här dagar får gärna allt funka för mig, men inte då. Har sprungit runt och kopplat i och ur alla sladdar tusen ggr tills vi hitta att felet låg i själva huvuduttaget för bredbandet, där det var glapp så nu med tejp och papper har jag tryckt upp det under sladden i jacket så nu verkar det funka iaf! Får se hur länge min uppfinning håller

Kram på er alla! (och glöm inte att kommentera lite då och då, jag blir så glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback