REsa

Ving, Apollo, Fritidsresor, ja alla i stort sett har jag snurrat runt på i några timmar nu. Blir helt som bunden när jag kollar resor, jämför priser och letar och letar. Grekland verkar nästan bli uteslutet för våran del, är det inte slutsålt så är det skyhöga priser! Hur som helst ger jag inte upp. Skulle kunna jobba på någon av dessa resebyråer nu för jag kan nästan allt om alla hotell i princip! Längtar något otroligt efter att resa, snart måste våran resa få dyka upp! :)



Har ni eller ska ni resa utomlands något i sommar, vart? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå Johanna!

Känner mig lite usel som aldrig kommenterar din blogg.. hoppas allt är bra med dig iaf! =)



Jag och mami ska åka till london om två veckor!

Emelie försökte förklara vart marc jacobs låg där, men det gick inge vidare :p



haha, hoppas du har en bra helg!

måste ju in på ica och hälsa på dig någon gång när jag är hemma!

2008-07-19 @ 10:45:24
Postat av: Tess

Nej, det blir ingen resa för min del i sommar. Har knappt tid med någon semester nu, men jag är riktigt sugen. Förhoppningsvis kanske jag kan planera in någonting till vintern istället. Hur skönt hade det inte varit att komma bort från allt slask?

Ha det bra.

Postat av: emma

Kul :), lr ska ni åka till grekland :) ? Själv ska jag till thailand :)) . Take Care !

2008-07-19 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback