Lördag

Idag är det lördag och imorgon åker jag hem, bra inledning va?
Neh så farligt är det faktist inte att vara borta men saknar min fina pojkvänn och Jennifer o Emma där hemma. Just nu sitter jag själv också, resten av familjen är i vansbro där syster ska simma vansbrosimmet (en del av tjejklassikern som hon håller på med just nu).

En kopp grönt té gör mig sällskap i väntan på bättre tider? haha. Förhoppningsvis ringer väll Emil såfort han vaknat, men det kan ju ta tid. Detsamma gäller Patric som jag tror ska ringa då det eventuellt är något partajj här uppe i kväll (hör och häpna!) Men det vore ju på tiden efter en vecka i ide nästan. Jennifer har lovat mig lite fart och fläkt hoppas jag när jag kommer hem. Men som sakt än så länge är det lördag.

Vad har ni för planer för dagen? :)

Kommentarer
Postat av: Marie

tack så jättemycket för tipset! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback