Hemma

Hej på er!
Nuså är jag äntligen hemma, får faktist säga äntligen, min resa igår blev upp till 14 timmar i hettan! Ja ni kan ju föreställa er? Vi lämnade stugan klockan 9 och åkte mot fredrikshamn som  tog ungefär 1 och en halv timme. Därefter var jag tvungen att ta en färja hem själv tidigare för att kunna hinna med någon buss, färjan tog 3 timmar, när jag väl var i göteborg åkte jag spårvagn till centralstationen och väntade på min buss som skulle gå 2 timmar därefter, när bussen sen väl ska gå visar det sig att bussen är överbokad så alla som ska till stockholm fick hoppa över i en egen buss och tvugna att byta i jönköping, åkte alltså sen buss i över 6 timmar, var på centralen i stockholm runt 12, hemma vid 1 och nu ska jag jobba till halv 7 ikväll.

Tyvär får bloggen lida, men vad kan man göra. Ikväll ska jag iaf försöka få syster attt skicka bilderna från Danmark, det har varit så grymt härligt (hon och resten av familjen åkte till landet direkt)

Ha en trevlig dag på er! Kramar / Johanna

Kommentarer
Postat av: Jennifer

saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback