Eorol Kamomill Blonderingsspray


Blont är fint, men vilket jobb det är med det?
För det första slits det något otroligt men det jobbigaste måste nog endå vara att slinga utväxten så ständigt, därför blev jag tipsad att testa Eorol Kamomill blonderingsspray. På förpackningen står det såhär:


Blonderar ditt hår på ett nytt enklare och snabbare sätt.  Är mer skonsamt för håret då det innehåller konditioneringsmedel.
Gör så här:
Tvätta håret och torka handdukstorrt. Spraya rikligt över hela ditt hår och kamma noga igenom håret från hårbotten ut till hårtopparna. Torka håret som vanligt. Upprepa behandlingen tills du fått önskat resultat.
Om du så önskar kan du även bleka enstaka slingor av håret.

Jag har bara testat en gång men gör då alltså bara på utväxten av mitt hår och redan efter första gången blev det  ljusare. Men efter att ha googlat lite om produkten så har jag läst endel om att om man använder blonderingsspray så bör man inte färga det senare? Huh? Jag fattar ingenting, då det här är en naturprodukt eller? (köpt på hälsokostaffären)

Nu vill jag ha era råd om ni använt den här produkten? Är det sant att håret förstörs om man slingar det eller färgar när man använt sprayen tidigare?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mycket :)



Ha en underbar dag

Postat av: Malin

Jag har använt produkten för ett par år sedan, men eftersom min gudmor är frisör höll hon på att mörda mig när jag sa att jag anväder den. Den bleker och bleker mer och mer så du vet, det är ett blonderingsmedel som gör att ditt hår blir ljusare och ljusare. Så du vet!



Kram på dig!

2008-07-18 @ 01:11:39
URL: http://tiondemaj.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, det där låter ju underbart! Så det funkar alltså? :) Måste jag prova. Min utväxt är hemsk just nu.

2008-07-18 @ 09:04:46
URL: http://todaysclothing.blogg.se/
Postat av: Johanna

MAlin: Varför höll hon på att mörda dig då, för att du blekte och blekte det? Eller har den några "biverkningar" eller vad man ska kalla det. Ja vet nämligen att det blir ljusare och ljusare o jag hade ju tänkt att bara ta på utväxten, men bleker den skonsamt eller är det så som vissa säger att man knappt kan slinga håret sen för att det går av om man använt sprayen? Jag är kluven angående den här produkten vet inte om jag ska fortsätta med den. den verkar ju funka bra annars!

2008-07-18 @ 09:59:27
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Frida

Hallå där, tänkte säga att jag har inte provat färga håret utan bara använt blonderingssprayen på utväxten efter sommaren då håret blekts så fint. Är jättenöjd och har inte märkt någon skillnad på kvaliten på mitt hår i alla fall. Hoppas du får någon bra hjälp med vad som gäller.

Ha en fin dag!

2008-07-19 @ 12:43:00
URL: http://freerida.blogg.se/
Postat av: Anonym

det funkar säkert. vart köper man den?

2008-07-19 @ 13:39:02
Postat av: Johanna Gelinder

anonym: Jag köpte min på naturapoteket, tror dom finns i dom flesta hälsokostaffärer som "life" och så :)

2008-07-19 @ 14:00:06
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback