Danmark

Imorgon bitti åker jag ner till Danmark, aldrig varit där faktist, vi och några vänner till familjen ska bo i en stuga utmed kusten tror jag det var. Har hört att det ska finnas jättefina stränder där. Är inte speciellt insatt riktigt vart vi ska men högt upp i landet låg det iaf. Var egentligen meningen att jag skulle jobba men kunde byta bort ett pass, så kommer alltså hem på Söndagen, inte så lång vistelse, men som vädret ser ut nu, ser jag fram emot att ligga på stranden och glassa. Tror att jag har några läsare från Danmark? Vart bor ni isf? :)





Kommentarer
Postat av: Karin

Finfin blogg! och grattis till vinsten :)

Postat av: Johanna Gelinder

Karin: tack så mycket, hoppas du kikar in här fler ggr :)

2008-07-22 @ 22:57:14
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Izabelle

Bor vest i Norge, men følger med din blogg hver uke;)

Nå skal jeg til Søderhamn hvpr vi har hytte i to uker;)



Ønsker deg en nydelig sommer:)



PS : Stemte på deg på dinstil og gratulerer deg så mye med gevinsten;)

2008-07-23 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback