Vad bär du på natten?

Vi sover en stor del av våra liv och så vitt man inte har sömnproblem så är dessa sovtimmar underbara, men vad bär du egentligen halva tiden av dygnet?
 
Vi (jag) är väldigt noga med vad vi klär oss i på dagtid för att trivas, känna sig fräsh osv. Fick nämligen denna lite lustiga tanke när jag rotade omkring bland mina sovkläder. Hittade ett nattlinne, brukar mestadels sova i utslitna avklippta t-shirtar men man kan faktist klä sig fint nattetid också, men kanske handlar det mer om bekvämlighet före detta. Jag vet inte, detta nattlinne är både sött och bekvämt och hur gammalt som helst dessutom

image1397


Vad bär ni för plagg om natten?

(Glöm inte att ställa frågor i
frågeinlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback