Va önskar ni?

Såg i förrgår att det steg med nästan +200 i beöksantalet, märkligt tänkte jag. Men så hittade min vänn Emma mig på streetstyle's min stil igen. Hade helt glömt bort att jag skickat in där runt nyår, men det hade tydligen kommit upp iaf. Där visade jag upp min nyårsoutfit (väl passande tänkte jag då jag skicka in några dar efter nyår)


image1346

Vad jag ville komma til var att det skulle glädja mig så extremt om alla dessa nya besökare ville komma tillbaka, men visserligen är det svårt att få det att inträffa, små klick små klick.

Men trots det ökar det lite smått i statistiken och lite nya besökare får jag allt varje dag.
Jag kämpar för att göra bloggen bättre, därför undrar jag, vad önskar ni? Om ni fick bestämma lite mer (självklart ni får!;) om vad som ska synas här på bloggen? Spåna spåna, alla kommentarer och önskemål är välkomna

Kram på er, mina trogna och nya läsare :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Lite mer smink och skönhets tips kanske? Och så skulle du kunna visa vad du använder för produkter och så? Det skulle jag tycka va kul! Men annars är din blogg jättebra, läser den nästan varje dag. Ha det bäst!

2008-01-15 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback