Tränings-bh

image1369

Jag har funderat ganska länge på att skaffa mig en tränings-bh trots att jag dansat enda sen jag va liten så har jag aldrig skaffat mig en.. Men som sakt, nu när jag och Emma kommit igång ganska mycket med övrig träning så är det faktist ganska bra, för det första så är det obekvämt med en vanlig bh, sen så slits den ju en hel del.

Frågan till er är då om ni har några tips på bra sport-bhar, jag vet att det är en hel djungel där ute, vad använder ni för sort när ni tränar?






.


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag använder en från Craft. Den är bra tycker jag, fast jag har inte provat någon annan ^^

Postat av: johanna

svar: ah, jag tycker att den verkligen är värd att se. jag har också läst böckerna, och vissa saker stämmer såklart inte in i serien, men efter ett tag vänjer man sig och då är serien super :)

2008-01-17 @ 22:48:13
URL: http://johannaarreman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback