träning

Nattinatt tajm blev det nästan på direkten, har varit hemma någon timme iof men annars har det vart full rulle hela dagen, är fortfarnade uppe i varv efter aerobics passet, gu så skönt det känndes efteråt, verkligen som att det gav! Började med att vi stog längst bak (Emmas val ;) men slutade med att jag hamnade nästan längst fram, snart börjar ju dansen också, det ska bli skönt med lite rutiner :)
Tränar ni? Isåfall vad?
 Kan vara rätt kul att veta!

Natti natt kramar på er, nu ska jag läsa bok


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeg svømmer. Det er en herlig, oppfriskende og intens men avslappende trening! Det er veldig bra trening faktisk - enn får brukt alle kroppsdelene!

2008-01-10 @ 23:19:06
Postat av: Lindah

Jag tränar cheerleading tre gånger i veckan (:

2008-01-11 @ 16:02:35
Postat av: Johanna

Anonym: Härligt!

Lindah: va kul :) vart sysslar du med det? stockholm?

Postat av: Linnea

Aerobic er uten tvil best :)

2008-01-11 @ 22:28:17
URL: http://linniiie.blogspot.com
Postat av: Johanna

Linnea: Yes! Gillar det jag med. Nästan som att dansa och dansen brinner jag ju för så inte så konstigt kanske :)

2008-01-11 @ 23:12:54
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback