Ställ frågor och rösta!

Jag svarade inte på frågorna ikväll utan tänkte att ni kunde få lite mer tid på er att ställa några fler imorgon. Då svarar jag självklart på dessa, antingen i kommentarsfälltet eller gör ett inlägg, beror på hur många det blir.

Sen vill jag även påminna er om att imorgon kommer jag räkna ihop rösterna för årets outfit, så passa på att Rösta lite mer imorgon så gör ni mig glad! :)


Nu blir det nanna kudden för mig, eller rättare sakt läsa boken, har börjat på en ny by the way, som Emelie lura mig på!

Gonattkramar!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hejhej, tack för en bra blogg! :)

Jag undrar:
1. vad du använder för hudvårdsprodukter?
2. När och hur träffade du din pojkvän?
3. Hur lång är du?
4. Har du/haft/inte behövt tandställning?
5. Kan inte du lägga upp fler bilder på ditt rum? :D
6. Mer skönhets tips i bloggen kanske? :)

Lite frågor och allmäna tips för att göra din redan bra blogg ännu lite bättre!

kram!

2008-01-23 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback