Pumps

En tjejs bästa vänn, skor! 
Shoppade ett par nya pumps i veckan (sammtidit som jag köpte
klänningen) Har ju ett antal pumps redan, Men dessa är inte riktigt som dom andra, jag köpte mig faktist ett par i mocka ,vilkat jag inte har några i, plus att dom har låg klack (5cm ungefär) Alla mina andra pumps ligger på 9-10 cm så dessa tänkte jag kunde vara en bra investering, användbara för heldagar på stan tex, i sommar och vår, gu va jag längtar till våren!

Såhär ser dom ut iaf, 400 riksdaler på H&M

image1341
Sockersöta, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, handen på hjärtat behöver man ju söta skossingar man kan gå på stan eller dansa i utan att få så himlarns ont. Bra köp!

Postat av: Johanna

Linda: Ja eller hur, mina fossingar fick klara tillräckligt i 10cm klackar hela förra sommaren!

2008-01-12 @ 19:13:20
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Emelie

Vilket perfekt köp, riktigt fräscha!

2008-01-13 @ 13:17:16
Postat av: Johanna

Emelie: Tack! Jag tror det jag med :)

2008-01-13 @ 19:19:06
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Julia

Jag köpte dem i höstas och jag kan nog säga att det är ett av mina bästa skoköp. otroligt sköna och man kan vandra runt i dem en hel dag på stan utan att fulkomligt avlida! Bra köp!

2008-01-13 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback