Öppna tår i vår

I vår är det öppna tår som gäller, både på ankelboots och pumps. Jag har haft lite svårt med detta förut då jag tykker fötter eller rättare sakt tår är ganska fult att visa, men med fina nagellack och välvårdade fötter kanske även jag vågar mig på några sånna skor (skulle inte förvånas då jag i slutändan köper alla skor som jag för eller senare fastnar för!)
image1401
Tycker dessa skor med kilklack är jättesöta och även dom har öppen tå










Kommer från H&M och kostar 149:-
Ett kap enligt min mening för skor!





.


Kommentarer
Postat av: alec

Jag har beställt dessa fast guld/bruna :)
KAP :P

Postat av: Johanna

alec: Ja! Dessvärre kunde jag inte ha dom, då dom va stora i storlekarna så 36:an va för stor på mig =/

2008-03-28 @ 09:50:30
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback