Om ...

..det endå vore mitt rum det här, eller rättare sakt mina! Alla tre faller mig i smaken ypperligt fast på helt olika sätt.

image1333

Stort!, stor säng på ett stort utrymme med vit inredning därtill, sängen har jag redan.. så då saknas väll bara rummet helt enkelt!




image1334

Eller varför inte det här, hur harmoniskt som helst enligt min mening, dom vita små plädarna på vardera sida av sängen är pricken över i.



image1335

En känsla av nostalgi, behöver jag säga mer?


Vilket sovrum föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: Janika

Sovrum nr 2 måste jag säga :) Men jaf gillar gaderoberna i sovrum 3! snyggt som attans med svart :) IKEA sovrum antar jag. Eller är jag helt ute och cyklar?

Postat av: Anonym

hm första eller sista. helst en blandning av dem båda, tycker nämligen att tappeten är lite för färgstark på den sista.

2008-01-11 @ 16:07:48
Postat av: Johanna

Janika: Ja visst är det fint med vitt, stilfullt :) Of course är det ikea ;)

Anonym: Ja håller med dig om det starka tapeten, men endå gav den en härlig känsla, utomlands?

2008-01-11 @ 17:00:52
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Renée S. / FashionFillers

I like the last one definitely the most.

2008-01-11 @ 20:42:20
URL: http://www.fashionfillers.com
Postat av: Manuela

jag gillar den sista... älskar såna typer av sängar.. :O

2008-01-11 @ 22:52:20
Postat av: Johanna

Renée S: okey, like that one to! :)

Manuela: Jo dom är fina och fräshst ser rummet ut också, det gör iof alla dom tre :)

2008-01-11 @ 23:11:50
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback