Min Jul

Mycket bilder togs under julen, jag var framme med min systemkamera i stort sett hela tiden.
Dessvärre är inte jag med på så många bilder pga detta,
men kännde endå att jag vill dela med mig lite av mina julminnen!
Titta och njut :)

image1278
Jag ute i den gnistrande snön



image1279

Min fina mor


image1280

Söta kussinen


image1281

Andreas öppnar  julklappar


image1282

Andreas blev jätteglad för sitt instrument-sett, speciellt trumman!


image1284

Pappa hängde på genom att spela trumpet!


image1283

Från vänster: Min morbror, mamma, kussin Andreas, kussin Hannes och deras mamma Maria


image1285

Andreas in action med favoritjulklappen!


image1286

Lilla jag blev fotad av syster


image1288

Syster vet hur man ska posa för att få vara med på bild ;)


image1289

Jag och sötingen Tess framför våran julgran


image1290

Syster får avsluta med ett leende



Thats my christmas!

Kommentarer
Postat av: catharina

god fortsättning på det nya året!!

Postat av: systugan

vilka underbara bilder, och fina kläder från dig coh din syster!

2008-01-04 @ 12:06:00
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: Johanna

catharina: Detsamma detsamma :)

systugan:
tack så mycket :)

2008-01-04 @ 15:53:27
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anna

Ni är lika varandra du & din syster, är ni tajta? :)

2008-01-04 @ 18:53:53
Postat av: Johanna

Anna: Tycker du :) Jo antingen tycker dom flesta att vi är jätte lika eller helt olika! Men visst har vi blivit mer lika varandra nu när vi blivit äldre, största skillnaden är väll hårfärgen.

Om vi är tajta? Joda det vill jag nog säga att vi är :)

2008-01-04 @ 19:05:03
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback