lika trött som imorse

Jag har percis kommit hem från skolan, sent sent, ska åka iväg till dansen om ca 1 timme men har så j*vulskt ont i benet, vaden alltså, fick det efter step-passet vilket jag då trodde var träningsvärk men efter jag suttit ner sisodär 5 minuter och ställer mig upp kan jag inte väckla ut benet för att det gör så ont, det går inte heller att röra vid det utan att jag skriker..
Pappa tror på att det är en inflamation så jag har smörjt in med voltaren och tagit en tablett. Lagom till första dans-träningen dessutom. Vi får se hur mycket jag kan vara med under träningen.

Well well, ni har väll inte glömt att fortsätta rösta på
"årets outfit" som ni kan rösta på fram till onsdag! Vi hörs senare ikväll, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback