Jensen

Nu ska jag snart bege mig in till stan, ska träffa älsk och käka på Jensen, gu så gott! Var säkert i sommras vi gjorde det sista, kan inte beskriva hur god deras mat är. image1406


Därefter blir det nog kolla runt lite, ska bla köpa lite nödvändiga saker som hårspänen. Ska också ta ut pengar så jag har inför resan imorgon, gillar inte att betala med kort på uteställen.

Sen blir jag nog kvar inne i stan till ikväll då jag har dans (har flyttat från måndagar till onsdagar) Vettetusan hur det ska gå med min överansträngning eller inflamation i vaden, det går verkligen inte över men carro (dansläraren) ville kolla på den o se så det inte var något allvarligt. Är hemma igen runt halv 11 ikväll, då blir det räkna röster och svara på frågor!

Ha en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ha de gott :)

Postat av: Johanna

Tove: Absolut, det var det! :)

2008-01-23 @ 23:00:20
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback