Hurrtig!

image1376
Nu blir det hopp i säng för min del, klockan är nästan 12 och imorgon vid halv 12 kommer jag befinna mig på ett step pass, ja ni hörde rätt, en lördag "morgon" är man hurrtig eller är man hurrtig?

Det känns skönt att få en bra start på dagen iaf, varför inte när man annars gärna sover bort halva. Hur som helst har jag och Emma aldrig testat på step förut, någon som kört det? och kanske har en kommentar att komma med :) Annars får vi väll se imorgon som sakt.

Natti natti på er, kram


Kommentarer
Postat av: Julia

om det är på friskis ni ska gå så kan jag verkligen rekomendera det passet, lite svårt första gången. men det går nog bra.

Postat av: Johanna

Ah det var på friskis, var lite tufft speciellt i slutet när man var så trött i bena, men annars kul :)

2008-01-19 @ 15:35:56
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback