Ge mig

Jag brukar försöka hålla det hyffsat strukturerat i mitt rum, jag trivs bättre då. Men det finns ett ställe där det inte är den minsta struktur, bland mina kläder och skor! Vad ska man göra om man har ett rumt på 12 kvadrat där det får plats två inbyggda garderober, en byrå och en klädhängare? Till råga på allt kom pappa in med en påse fylld av mina stövlar häromdagen och sa "det här får du ta hand om, finns inte plats för i hallen längre" jahapp?
Jag är verkligen i behov av en Walk in closet, snälla ge mig!

image1361

Kommentarer
Postat av: E

Åh, vilken underbar blogg du har! Så mycket vackra tapeter och inredningstips! Jag ska få min första walk in closet den 1 september, nu om sju veckor i samband med flytt till ny lägenhet. Gissa om jag längtar!

Postat av: johanna

E: Åh va roligt att du hittat hit :) Jättehärliga respons, tack! Vart ska du flytta då? Är själv nyinflyttad nu och fått en liten walk in closet, känns toppen!

2009-07-12 @ 18:40:38
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback