Dåligt humör

Idag är jag på dåligt humör. Jag är måndagstrött, försov mig, men tog mig endå till skolan med samma buss och stress stress stress, när jag kommer hit visar det sig att läraren är hemma med sjukt barn, och inte äns kan maila oss ynka 7 elever i denna grupp! Jag blir så tröttt, så sur. 1 timmes resväg till skolan och 2 minuter att skicka ett mail och säga att det inte är nått. åååh,

så tänkte jag o Emma träna idag men det matchade inte med lektionen, vilken lektion!? bläää. Till råga på allt fick jag veta att mittt fin fina
projektarbete bara blev ett vg då mina veckorapporter var för få tydligen och det skulle sänka hela skiten? jävla bajs skola ....Nu ska jag ner till centrum och kolla på tygskor, det är jag värd..

Kommentarer
Postat av: jennifer

måste bara säga att jag älskar kjolen! skulle lätt vilja ha en. riktigt bra gjort :)

Postat av: Johanna

Jennifer: Tack, jag blev jättenöjd faktist, men det var ju lite småpillrigt :) Har dock inte använt den så mycket..än. Föresten, det går inte att komma in på din blogg har du lösenordsskyddad?

2008-01-28 @ 15:32:36
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: jennifer

hehe förstår det! ;P
nej jag vet, ska ta bort det nu :p var irriterad. haha

2008-01-28 @ 16:23:53
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback