Bloggar

Jag brukar inte skriva så mycket om vad för bloggar jag läser osv, det är väldigt olika, tror jag har 30-tal bloggar i mina favoriter men jag läser dom lite i omgångar, efter humör osv.

Dock kännde jag för att skriva om en idag,
Izzas blogg, kanske ni har läst, men hon skriver med glimten i ögat ofta med mycket ironi, men ibland "artiklar" med allvar och känslor som berör än.
Idag läste jag detta inlägg och det är ju faktist precis så det är, att man bara kan bli sådär riktigt arg, ledsen och sur på någon man älskar så otroligt ovillkorligt, vad tror ni?

Izza som sakt, en skön lirare

Kommentarer
Postat av: IZZA

vad gulligt :)

Postat av: Sara

Hejsan Johanna,
Jag har ett litet önskemål om att du ska skriva lite mer om vad du äter och hur du tränar. Jag har ju läst lite i bloggen och du låter väldigt nyttig av dej eller vad man nu ska säga så kan du inte ge lite tips då och då? För tro mej det är dags för mej att skippa alla godsaker nu :O puss

2008-01-30 @ 16:59:55
Postat av: Johanna

Izza: Eller hur ;)

Sara: Det skulle det kunna vara något att skriva om, jag gillar det här matsnacket och att få upp ögonen på andra även om det kan anses tjatigt, jag vet inte. Men nu när jag även fått önskemål på det så känner jag absolut att det kan få en plats här på bloggen :)

2008-01-30 @ 17:46:29
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback