Bilder från Kryssning

Hade tänkt att lägga upp lite bilder från kryssningen, det är lite skillnad från bilderna ni är vana att se på mig, men det bjuder jag på!


image1416
Jag, redo för party!


image1417
Favvotjejerna, Frasse och Emelie!


image1418
En snubbe och jag! (notera min snygga partyaccesoar i håret!)

image1419
Emma, Jag och en till. Jag ger mig tydligen inte med min partyfrippa!


image1420
Kompispuss mellan Emma och mig :)


image1421
En som kom från bro, jag, Frasses ragg och ryggen på Emilia



image1422
Födelsedagsbarnet i full gång på Kareoken!


image1423
Partyglada jag och favvo-frasse!


image1424
Frasse fick sig några mysiga danser ;)


image1425
Jag säger bara, dansa, dansa, dansa!



image1426
Söta flickor ordninggjorda och klara


image1427
Alla 12 brudar i en och samma hytt!



image1429
Finfina tjejor!



image1430
Jag kör mitt eget race med dans och mera dans!



image1431
Emma, en liten bit av Frasse, lite av mig och någon till(?)



image1433
Såhär såg våran hytt ut dagen efter.. Jag kan inte mer än säga att stanken var enorm och det klibba under fötterna på heltäckningsmattan. Dags att åka hem!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh va jag blir sugen på att åka kryssning nu, lycko dig!

Postat av: Johanna

Nathalie: Ja det var riktigt kul faktist, men det är ju bara att dra iväg någon helg! ;)

2008-01-28 @ 15:33:30
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Du ser ut att ha riktigt kul men också ser du ut på bilderna som att du är singel.

2008-01-29 @ 19:13:01
Postat av: Anonym

HAHAH snällt mot din pojkvän omgomgomg

2008-01-29 @ 19:47:31
Postat av: Johanna

Anonym och Anonym: "du ser ut att ha riktigt kul" "det ser ut som du är singel" För det första vill jag påpeka att man kan ha lika kul singel som icke oavsett. Det är inte meningen att livet ska bli tråkigare för att man har pojkvänn, snarare tvärtom, lycklig glad och fortsatt kontakt med vännerna tror jag starkt på, Jag dansar, sjunger, umgås och har kul precis som ni beskriver det, att jag inte är singel har inte med saken att göra så länge man litar på varandra och lever efter det man tror på, jag skulle aldrig göra något för att förstöra mitt och min pojkvänns förhållande, det vet han, men det viktigaste som ni kanske glömmer, JAG VET det också!

2008-01-29 @ 21:29:01
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag var den ena anonym som skrev "du ser ut att ha riktigt kul men också som att du är singel". Jag ville inte på något sätt tracka med den meningen, jag tycker jättemycket om din blogg, jag blev bara lite förvånad. Jag har själv pojkvän och precis som du säger man lever livet lika roligt med förstås, men jag själv skulle aldrig klänga på killar jag inte ens känner, som du gör med en kille från bro som jag råkar veta vem han är och vet att han har flickvän, då är min fråga skulle du bli glad av att hitta en sån bild i någons blogg med din kille och en tjej som hänger så på bilden? Jag känner bara dom på håll men ska undvara henne den bilden för tror inte hon skulle bli så glad. En sak att hänga så på en killkompis men främmande killar skulle jag inte göra så med, men ja, det är allas val och jag menar inget illa. Jag hoppas ni har det bra du & din kille. Kram på dig!

2008-01-30 @ 11:54:13
Postat av: Johanna

Anonym: Ordet klänga tåls att diskutera, på denna bilden med killen från bro så var det Emma min kompis som tog bilden och hon bad oss hålla i varandra för ett fota, inget jag kallar att klänga, stå som två stolpar blir inget kul på foto, men du får tolka det hur du vill. Hur står du och dina vänner på fotograferingar?

Hur som helst, nej jag kännde inte killen innan vi kom på båten, dock så kännde min kompis frasse han, även min pojkvänn vet vem han är, kanske på samma sätt som du ungefär. Han har tjej, jag har pojkvänn, vi respekterar varann inför det men det betyder inte att man bli folkskygg, vilket jag inte är. Har allltid tyckt om att umgås med folk och jar hag aldrig gjort något för att såra någon pojkvänn jag varit tillsammans med.

Du frågar mig om jag skulle bli glad av att se en bild då en tjej som hänger och klänger på min pojkvänn, neh det skulle jag inte, men han får gärna ta en "kompisbild" med en arm runt. Är det inte så man tar gruppbilder i typ hockey o sånt? Aja. tråkigt att dessa bilder skulle göra folk upprörda, ska vara varsam med det i fortsättningen och kanske inte dela med mig fullt så mycket av mitt privatliv. Alla har rätt att tänka olika, men jag var ju där och inte du, kanske skulle du tänkt annorlunda om du var med?
Hoppas du kan tänka lite annorlunda kring dessa bilder nu när du fått min förklaring :)
Kram

2008-01-30 @ 12:09:50
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är säkert annorlunda som du säger om man varit med och jag brukar ha liknande bilder självklart med mina vänner men som jag noterade inte med killar jag inte känner men när du förklarade det så var det inte så farligt. Dom brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord och då kan man ju ibland tolka fel och jag syftade inte på att du varit otrogen utan bara att det var faktiskt var bilder som kan feltolkas för oss som inte var med, jag ber om ursäkt. Det är kul när du bjuder på privata bilder det vill jag du ska veta. Ha de bäst! Kramar!

2008-01-30 @ 14:14:01
Postat av: Johanna

Anonym: Ja, absolut kan det ses på helt olika sätt och det ska jag ha överseende och ta hänsyn till i fortsättningen, inget kul med missuppfattningar. Det där balansgången mellan privatliv och inte kan vara lite svårt. Jag får helt enkelt tänka mig lite för, sammtidit som du säger och som även jag tykker när jag läser andra bloggar är det kul att se lite privata bilder så inte allt blir för ytligt.
Missförstånd missförstånd, hoppas du fortsätter läsa vidare :)
kram

2008-01-30 @ 17:50:22
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Självklart fortsätter jag läsa din blogg ;)

2008-01-30 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback