Almanacka 2008

Jag tror inte det finnns en enda människa som kan komma ihåg varje liten detalj i huvudet. Jag brukar ha ganska bra minne när det gäller "viktiga" saker som plugg, tider att passa osv. Men det händer ibland att man kan tappa bort saker på vägen.

Därför brukar jag använda mig av skolans "loggbok" men jag har blivit sämre och sämre på det då den är så stor och klumpig att ha med sig. Fick därför nyss en ganska ful och tråkig allmanacka från nån firma som pappa kännde, men den va liten(!) Vilket är det viktigaste! 

Min pyssliga sida fick sig några idéer och jag tänkte göra allmanackan lite mer personlig, men självklart är det man har i tankarna inget som finns hemma. Så det fick bli som det blev, jag rotade fram mitt favorit julklapps-papper och gjorde omslag, klippte ut ett par siffror av vit kartong (2008)  

Och det här blev resultatet!
(Dock vet jag att den kommer slitas endel när det är inslagningspapper, men får ha den såhär tills vidare)

image1323



Kommentarer
Postat av: Emma

Nejmen så fiffigt! Blev ju jättefint :)

2008-01-07 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback