Kläd kaos

image1623

Just nu är det kaos hemma hos mig, håller på att packar nämligen. Något jag hela tiden skjuter upp för att det är en så jobbig procedur, inte nog med att man inte vet vad av allt man har som man ska ta med sig, det medför en stor röra i garderoben. Så det var bara att sätta igång, ut med allting för att sedan tjoffa in allt man inte ska ha. Går nämligen inte o kolla i min garderob över vad för fint man kan hitta, det syns inte, för trångt. Allt måste ut för att man ska veta vad som finns där inne,fråga bara mina vänner. Emelie påstod för någon dag sen att jag hade hela gina tricot där inne, att jag kunde skapa en egen liten butik i mitt rum med tanke på att jag har största delen av deras sortiment. Hur som helst, tillbaka till klädkaoset ....

Kommentarer
Postat av: matilda

jag skulle vilja att det såg ut så i min garderob, man har ju hur mycket som helst att välja på :)

2008-03-01 @ 20:27:48
Postat av: Johanna

Matilda: haha mjo, men det spelar ingen roll så länge man inte hittar nått =/ Det där var bara en av mina garderober dock.. men tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback