Hår a la Nicole

image1558


Detta hår skulle inte jag banga på.
Väx väx väx!  En lugg har jag varit inne på länge men har fått för mig att jag inte vill ha någon förrän håret blivit längre i längderna. Men skulle jag passa i lugg? Eller tycker jag bara att det passar så grymt bra på andra?

Vad tycker ni? Skulle jag passa i lugg? Och isåfall i vilken sorts lugg?

Jag föreslår att alla ni där ute som bär någon form av lugg, skickar in bilder till migera luggar, det ger mig mycket tips på hur en lugg kan se ut, och kanske även andra läsare, jag gör alltså ett inlägg med era luggar och publicerar här på bloggen


Visa din lugg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har ju alltid extensions, och har kort hår egentligen. Håller dock med, skulle också vilja ha lugg om håret mitt var långt. Kan ju vara fint ananrs med såklart

2008-02-18 @ 11:38:10
Postat av: Anonym

Tjänar du några pengar av din blogg?

2008-02-18 @ 12:00:49
Postat av: Johanna

Anonym: Jo men precis hon har ju det, men snyggt är det :)

Anonym: Nej tyvär inte ...

Postat av: Anonym

Det vore sjukt pinsamt.Så du får nog tänka efter lite själv

2008-02-18 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback