Hallå i luckan

God morgon på er!
Lördag och man vaknar till solsken, trots min mensvärk och att det snurrar lite i huvudvet är jag på jättebra humör, får se vad dagen har att erbjuda.

Gårdagen var kul, vi fick jättegod tacogratäng med grönsaker, fetast och chips till. Efterätten var gudomlig med jordgubbar, banan och kiwi som värmdes i ugn med smält vit choklad på. Lovely! Efteråt bar det av ut och min förkylning märkte jag knappt av efter några timmar utom när jag sjöng och huvudet kom ikapp mig med att jag fortfarande låter som en kråka. Det var endel riktigt sköna låtar som man inte kunde låta bli att sjunga och dansa till. Dock blev det lite kaos där mot slutet men det löste sig som tur var.

Jag måste bara berätta om en liten incident som hände på hemvägen. Vi tog nattbussen som vanligt o var kanske hemma runt 4, jag håller kontakt med Emma hela vägen hem för att slippa gå själv genom "skogen" haha. Och väl hemma när jag ska öppna porten med nyckeln (hade inte mina nycklar, några extranycklar tror jag) så känner jag hur svårt det är att få upp dörren och när jag tittar ner mot handen ser jag att nyckelringen lixom har vikt sig och öppnat sig och nu sitter med några cm inne i mitt finger! Jag säger bara, hade jag inte varit lite snurrig redan så hade jag aldrig klarat att bara dra ut den där själv. Jag är totalrädd för allt som har med sprutor och stickande saker och göra, den här var ju inte äns vass? helt trubbig och endå sattt den där i mitt finger. Klumpigt nog gjorde jag inte något åt det när jag kom in utan jag lät det blöda och gick och la mig. 

Nu när jag vakna insåg jag dock hur ont det gjorde och hur svullen jag är.
Aja, så var det med det. Ska se om jag kan få tag på lite bilder under dagen, Camilla stog för fotograferingen igår :)

Have a nice day, Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback