Äntligen..

... är jag redo att lägga mig, har gjort så pass mycket på uppsatsen att jag förhoppningsvis kan somna. Man kan alltid göra bättre ifrån sig och det skulle jag verkligen kunna göra om jag hade orken, lusten och viljan. men som ni vet har jag inte det och då får det duga att man äns har gjort uppgiften.

Klockan är snart 1 och för mig blir det skola imorgon. På dansen ikväll tog jag såklart ut mig för hårt för min hals och hosta och känner mig bara ännu mer hänging. Neh, nu har jag klagat klart. Hoppas ni står ut med mig, ibland är inte alla dagar dom bästa.
Ska försöka tänka frammåt som alla säger. Längta till sommaren är något man alltid kan göra!

image1571
(sommaren 05, jag och Emelie i humlegården)

Kommentarer
Postat av: Nina

åh sommar.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback