All alone

Precis hemkommen från skolan. Vi hade hjärt och lungräddnings grejjs som var obligatoriskt för att bli godkänd i en kurs så det var bara att hasa sig dit. Skönt att komma hem dock för huvvet hänger verkligen inte med där ute i verkligheten, när tusan ska den här skiten gå bort?

Hemma själv är jag också då familjen åkt till landet, lillasyster ska åka kortvasan (eller heter det tjejvasan?) och pappa vasaloppet (öppet spår). Var egentligen meningen att jag skulle med upp också då vi har lov nästa vecka men Frasse fyllde år idag, (Grattis Grattis gumman :) så imorgon blir det hem till henne på middag och fira o sen utgång (om jag bara kan friska till någon gång!).
Jag och Emma tar istället tåget upp till landet på tisdagkväll så det blir lite skid och brädåkning iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback