Videoblogg - alanya

Som ni kanske läste så filmade Emil lite där nere, bara med mobilkameran så kvallen var väll inte det bästa. Var tänkt att jag skulle visa er dom när jag var där nere men youtube funkade ju inte på hotellets datorer så vi la ner det. Har dock en video från första dagen när jag snubblar runt i vattnet, man sjönk verkligen ner i sanden!


Kvalitén är verkligen hur dålig som helst i såhär stort format men härligt var det iaf!
Om ni kollar när Emil filmar upp mot hotellen så ser ni vårat, blue diamond, det blåa :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

min lilla pluttis, har saknat dig massor! :) snart ses vi. puuuuss

Postat av: Jenniefer

Konstigt att jag kom in hör och så har du precis varit i Alanya där jag bor ler Hoppas ni hade det bra i värmen.

MVH Jenniefer

2008-08-21 @ 14:05:36
URL: http://www.jennieferkindstrand.blogspot.com
Postat av: Johanna Gelinder

Jenniefer: Ere sant? Va coolt :) Hur hitta du hit föresten?

kram på dig

2008-08-21 @ 21:25:47
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback